Dzisiaj jest pt sie 22, 2014 5:55 am


Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 324 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 27  Następna
Autor Wiadomość
Post: pn lut 16, 2009 3:48 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt paź 09, 2007 12:03 am
Posty: 6127
Pochwał: 1
onsemadonse napisał(a):
Wysokość zarobków nie jest jedynym kryterium

Sorry, ze dalej ciagne moje watpliwosci, ale wydaje mi sie ze wysokosc zarobkow moze nie jest jedynym kryterium, ale glownym.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: pn lut 16, 2009 4:10 pm 
NICK 2011
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt gru 26, 2008 5:48 pm
Posty: 138
Pochwał: 1
KARRRAMBA napisał(a):
onsemadonse napisał(a):
Wysokość zarobków nie jest jedynym kryterium

Sorry, ze dalej ciagne moje watpliwosci, ale wydaje mi sie ze wysokosc zarobkow moze nie jest jedynym kryterium, ale glownym.

ok. Ale co w związku z tym, bo nie wiem do czego dążysz?


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: pn lut 16, 2009 4:17 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt paź 09, 2007 12:03 am
Posty: 6127
Pochwał: 1
Ze sam bym chcial miec taka pozyczke, bo jest ok, ale na nia sie nie zalapalem i uwazam,ze wcale nie latwo ja dostac.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: pn lut 16, 2009 4:38 pm 
NICK 2011
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt gru 26, 2008 5:48 pm
Posty: 138
Pochwał: 1
KARRRAMBA napisał(a):
Ze sam bym chcial miec taka pozyczke, bo jest ok, ale na nia sie nie zalapalem i uwazam,ze wcale nie latwo ja dostac.

Aha no to rozumiem. Ja nie twierdzę, że łatwo ją dostać. Jak pisałam wcześniej, na decyzję o jej przyznaniu składa się wiele czynników i nie na wszystkie z nich mamy wpływ. To tak, jak z kredytami w banku - 2 rodziny o takich samych dochodach, mogą dostać dwie różne decyzje dotyczące kredytu w tym samym banku. i cholera wie dlaczego. :idea:


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: pn lut 16, 2009 4:50 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt paź 09, 2007 12:03 am
Posty: 6127
Pochwał: 1
onsemadonse napisał(a):
2 rodziny o takich samych dochodach, mogą dostać dwie różne decyzje dotyczące kredytu w tym samym banku. i cholera wie dlaczego. :idea:

Ja mysle, zeby dostac pozyczke od kommuny trzeba spelniac kryteria o dochodach. Jak za zarabiasz za duzo to nie masz szans. Jak zarabiasz za malo to tez niestety nie
ada000 napisał(a):
jezeli ktos bedzie mial male dochody to nie dostanie nawet pozyczki z komuny...

robia smieszne wyliczenia ile rocznie przypuszczalnie rodzina wydaje i na tej podstawie obliczaja czy bedzie stac na oplacenie pradu mieszkania itd

Co nie zmienia faktu,ze jest to na pewno atrakcyjna pozyczka :)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: pn lut 16, 2009 5:05 pm 
NICK 2011
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt gru 26, 2008 5:48 pm
Posty: 138
Pochwał: 1
KARRRAMBA napisał(a):
Ja mysle, zeby dostac pozyczke od kommuny trzeba spelniac kryteria o dochodach. Jak za zarabiasz za duzo to nie masz szans. Jak zarabiasz za malo to tez niestety nie

Pewnie, że tak. Myślałam, że uważasz iż na pożyczkę z Komuny mają szansę tylko osoby, którym pieniędzy starcza z dnia na dzień. Komuna na pewno jakoś oblicza zdolność kredytową wnioskodawcy. Ale w jaki sposób to robią i jakie są granice zarobków gwarantujące otrzymanie tej pożyczki - tego nie wiem. :?:
ada000 napisał(a):
jezeli ktos bedzie mial male dochody to nie dostanie nawet pozyczki z komuny...

robia smieszne wyliczenia ile rocznie przypuszczalnie rodzina wydaje i na tej podstawie obliczaja czy bedzie stac na oplacenie pradu mieszkania itd

Takie właśnie obliczenia robili nam w banku, jak pytaliśmy o kredyt. Sami już z góry wyliczali według średniej krajowej ;) ile wydamy w ciągu roku na jedzenie, ubrania, rachunki itp. i ile nam zostanie na górkę o dyspozycji. Zapewne w Komunie też tak to się odbywa.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: wt lut 17, 2009 4:10 pm 

Rejestracja: czw sie 07, 2008 3:14 pm
Posty: 294
a nam takich wyliczen w banku nie robili a w komunie tak w banku dostalismy a w komunie nie -DO TEJ PORY TRZYMAM WYLICZENIA I JAK CHCE SOBIE HUMOR POPRAWIC TO CZYTAM ILE POWINNAM WYDAC NA SRODKI CZYSTOSCI ITD :lol:

_________________
Wiedzę możemy zdobywać od innych, ale mądrości musimy nauczyć się sami.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: wt lut 24, 2009 3:23 pm 

Rejestracja: pn paź 01, 2007 5:30 pm
Posty: 11
witam chcialabym wziasc kredyt na mieszkanie w dnb bo wydaje mi sie ze tam jest najkorzystniej no i chca tylko 10% a juz przeczytalam ze i to mozna jeszcze z targowac. ale niestety nie mamy zadnej kasy odlozonej, ale slyszalam ze ponoc mozna uzyskac w swojej komunie pierwsza pozyczke wlasnie na kupno domu nawet do 200tys. czy ktos wie cos na ten temat, moze jakie sa warunki. z gory dziekuje za odpowiedz


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: wt lut 24, 2009 4:34 pm 

Rejestracja: czw sie 07, 2008 3:14 pm
Posty: 294
idziesz do komuny skladasz wniosek, daja ci liste potrzebnych dokumentow i czekasz na odpowiedz

_________________
Wiedzę możemy zdobywać od innych, ale mądrości musimy nauczyć się sami.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: wt lut 24, 2009 5:25 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lis 09, 2007 11:38 pm
Posty: 1368
Lokalizacja: Vestlandet
Udaj się do banku najpierw i sie dowiedz jaką masz zdolność kredytową możliwe, że w ogóle nie otrzymasz kredytu albo będą chcieli większej wpłaty. No i nie ma co ukrywać, ale bez oszczędności to "ciężko" otrzymać kredyt. Różnie bywa. :mrgreen:


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: pn kwie 13, 2009 9:53 pm 
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lip 24, 2007 11:14 am
Posty: 497
Lokalizacja: Drammen
witam,
właśnie przeczytałam cały watek i chciałabym dodać swoje 3 grosze:
kupiliśmy niedawno z mężem domek szeregowy- przeprowadzka za 3 dni :)
mieliśmy długie negocjacje z bankiem i stanęło na tym ze: 16% mieliśmy wkładu własnego, na 80% otrzymaliśmy kredyt mieszkaniowy, na 4% kredyt gotówkowy. W cenę mieszkania (selveier) wliczono wszystkie opłaty.
Oboje mamy stale zatrudnienie. W maju będziemy w Norge 2 lata. Teraz to juz raczej zostaniemy na sale :) w koncu podpisalismy cyrograf w banku na 20 lat :):)
Wszystkim którzy chcą kupić własny kat życzę powodzenia! nie załamujcie sie trudnościami i nieprzychylnymi opiniami. Warto probowac.
Pozdrawiam


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: pn kwie 13, 2009 10:36 pm 

Rejestracja: pt lis 16, 2007 12:59 am
Posty: 2380
Lokalizacja: BODØ.../OSLO/...
Kamila K napisał(a):
... nie załamujcie sie trudnościami i nieprzychylnymi opiniami. Warto probowac........ .

Opinie wbrew pozorom są zawsze przychylne ....jedne mniej , inne więcej ,te mniej uświadamiają ,że nie tylko w kraju nade Wisłą są trudności w pozyskaniu kredytu ,jednak Tu jest o niego łatwiej o ile ma się logiczną zdolność kredytową a nie wydumaną .
Ktoś tu wyśmiewa zestawienie wydatków na środki czystości ... DLACZEGO..?.

Tu bank podchodzi realnie do wszystkiego bo chce mieć pewność ,że na kredycie zarobi a nie straci...a co niektórych z NAS to dziwi a wręcz śmieszy , NIEDOBRZE..,bardzo niedobrze...

Niemniej niektórzy z logicznym zabezpieczeniem tak wkładu własnego jak i pracy kredyty takie czy też inne otrzymują ....
Jednym zdaniem ...jak się ma samemu coś bankowi do zaoferowania to i bank jest dla takiego klienta szeroko otwarty .
POWODZENIA...


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 324 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 27  Następna


               
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group